Autó-adatbázis

Fiat New 500 C (facelift 2015) 1.2 (69 Hp) start&stop Automatic műszaki adatok

Fiat / 500 / New 500 C (facelift 2015) / 1.2 (69 Hp) start&stop Automatic

Márka: Fiat
Típus: 500
Generáció: New 500 C (facelift 2015)
Motor: 1.2 (69 LE) start&stop Automatic
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: Kabrió (Cabriolet)
Ajtók száma: 3
Ülések száma: 4
Menetteljesítmény
Végsebesség: 160 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 12.9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1242 cm3
Teljesítmény 69 LE / 5500 rpm
Nyomaték 102 Nm / 3000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 70.8 mm
Löket: 78.9 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Kompresszióviszony: 11.1:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 3571 mm
Szélesség: 1627 mm
Szélesség tükrökkel: 1893 mm
Magasság: 1488 mm
Tengelytávolság: 2300 mm
Első nyomtáv: 1413 mm
Hátsó nyomtáv: 1407 mm
Csomagtartó minimum: 185 l
Üzemanyagtartály: 35 l
Saját tömeg: 940 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 800 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 400 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent type McPherson
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Tárcsafék
Hátsó fékek: Dobfék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 9.3 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 175/65 R14; 185/55 R15
Keréktárcsaméret: R14; R15
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 5.4 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 4.5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 105 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?