Autó-adatbázis

DS 5 2.0 (200 Hp) Hybrid 4x4 ETG műszaki adatok

DS / 5 / 5 / 2.0 (200 Hp) Hybrid 4x4 ETG

Márka: DS
Típus: 5
Generáció: 5
Motor: 2.0 (200 LE) Hybrid 4x4 ETG
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 211 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8.6 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1997 cm3
Teljesítmény 200 LE
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 85 mm
Löket: 88 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6 ETG
Elektromosmotor-teljesítmény 37 LE / 2500 rpm
Elektromos motor nyomatéka 200 Nm
ICE teljesítmény: 163 LE / 3850 rpm
ICE nyomaték: 300 Nm / 1750 rpm
Méret és tömeg
Hosszúság: 4530 mm
Szélesség: 1871-2128 mm
Magasság: 1505-1539 mm
Tengelytávolság: 2727 mm
Első nyomtáv: 1575-1582 mm
Hátsó nyomtáv: 1599-1609 mm
Első kinyúlás: 996 mm
Hátsó kinyúlás: 807 mm
Csomagtartó minimum: 325 l
Csomagtartó maximum: 1145 l
Üzemanyagtartály: 60 l
Saját tömeg: 1660-1781 kg
Együttes tömeg: 2265 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 800 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 500 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.2 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 215/55 R17; 225/45 R18; 225/40 R19
Keréktárcsaméret: R17; R18; R19
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 3-3.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 3.7-4.3 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 3.5-3.9 l/100 km
CO2 kibocsátás: 90-103 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?