Autó-adatbázis

DS 3 Cabrio 1.6 THP (165 Hp) Stop&Start műszaki adatok

DS / 3 / 3 Cabrio / 1.6 THP (165 Hp) Stop&Start

Márka: DS
Típus: 3
Generáció: 3 Cabrio
Motor: 1.6 THP (165 LE) Stop&Start
Gyártás kezdete: 2016
Karosszéria
Felépítés: Kabrió (Cabriolet)
Ajtók száma: 3
Ülések száma: 4
Menetteljesítmény
Végsebesség: 217 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8.3 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1598 cm3
Teljesítmény 165 LE / 6000 rpm
Nyomaték 240 Nm / 1400 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 77 mm
Löket: 85.8 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő
Motorolaj-mennyiség: 4.25 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 3954 mm
Szélesség csukott tükrökkel: 1715 mm
Szélesség tükrökkel: 2004 mm
Magasság: 1458-1483 mm
Tengelytávolság: 2464 mm
Első nyomtáv: 1465-1468 mm
Hátsó nyomtáv: 1467-1471 mm
Első kinyúlás: 830 mm
Hátsó kinyúlás: 660 mm
Csomagtartó minimum: 245 l
Motorkód: 5GZM/S
Üzemanyagtartály: 50 l
Saját tömeg: 1165-1197 kg
Együttes tömeg: 1630 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1150 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 900 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 570 kg
Megengedett vonófejterhelés: 46 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent type McPherson
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/45 R17
Keréktárcsaméret: R17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 7.1 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.6 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.6 l/100 km
CO2 kibocsátás: 129 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?