Autó-adatbázis

Daihatsu Charade IV Com (G200) 1.3 i TS (84 Hp) műszaki adatok

Daihatsu / Charade / Charade IV Com (G200) / 1.3 i TS (84 Hp)

Márka: Daihatsu
Típus: Charade
Generáció: Charade IV Com (G200)
Motor: 1.3 i TS (84 LE)
Gyártás kezdete: 1993
Gyártás vége: 2000
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 3 / 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 170 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1296 cm3
Teljesítmény 84 LE / 6500 rpm
Nyomaték 105 Nm / 5000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 76 mm
Löket: 71.4 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: OHC
Kompresszióviszony: 9.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 3780 mm
Szélesség: 1620 mm
Magasság: 1390 mm
Tengelytávolság: 2395 mm
Első nyomtáv: 1385 mm
Hátsó nyomtáv: 1390 mm
Csomagtartó minimum: 205 l
Csomagtartó maximum: 505 l
Üzemanyagtartály: 50 l
Saját tömeg: 830 kg
Együttes tömeg: 1350 kg
Futómű
Első felfüggesztés: The depreciated rack
Hátsó felfüggesztés: Double wishbone
Első fékek: Tárcsafék
Hátsó fékek: Dobfék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 9.6 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 155 R13 S
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 8.9 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.6 l/100 km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?