Autó-adatbázis

Citroen Xantia Break (X2) 2.0 i 16V (132 Hp) Automatic műszaki adatok

Citroen / Xantia / Xantia Break (X2) / 2.0 i 16V (132 Hp) Automatic

Márka: Citroen
Típus: Xantia
Generáció: Xantia Break (X2)
Motor: 2.0 i 16V (132 LE) Automatic
Gyártás kezdete: 1998
Gyártás vége: 2003
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 193 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 13.3 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1998 cm3
Teljesítmény 132 LE / 5500 rpm
Nyomaték 180 Nm / 4200 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 86 mm
Löket: 86 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Kompresszióviszony: 10.4:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 4
Méret és tömeg
Hosszúság: 4712 mm
Szélesség: 1755 mm
Magasság: 1420 mm
Tengelytávolság: 2470 mm
Első nyomtáv: 1502 mm
Hátsó nyomtáv: 1478 mm
Csomagtartó minimum: 512 l
Csomagtartó maximum: 1690 l
Üzemanyagtartály: 65 l
Saját tömeg: 1370 kg
Együttes tömeg: 1940 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Hydro-pneumatic element
Hátsó felfüggesztés: Hydro-pneumatic element
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Kerekek
Gumiabroncsméret: 185/65 R15
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 14 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 7.1 l/100 km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?