Autó-adatbázis

Citroen CX II 25 GTi (138 Hp) Automatic műszaki adatok

Citroen / CX / CX II / 25 GTi (138 Hp) Automatic

Márka: Citroen
Típus: CX
Generáció: CX II
Motor: 25 GTi (138 LE) Automatic
Gyártás kezdete: 1985
Gyártás vége: 1989
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 208 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11.7 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2500 cm3
Teljesítmény 138 LE / 5000 rpm
Nyomaték 211 Nm / 4000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 2
Furat: 93 mm
Löket: 92 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Maximális fordulatszám: 6000 rpm
Kompresszióviszony: 8.75:1
Motorolaj-mennyiség: 5.3 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 12.3 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 4650 mm
Szélesség: 1770 mm
Magasság: 1360 mm
Tengelytávolság: 2845 mm
Első nyomtáv: 1520 mm
Hátsó nyomtáv: 1370 mm
Hasmagasság: 160 mm
Légellenállási tényező: 0.35
Csomagtartó minimum: 485 l
Csomagtartó maximum: 507 l
Motorkód: M25/659
Üzemanyagtartály: 68 l
Saját tömeg: 1370 kg
Együttes tömeg: 1885 kg
Megengedett tetőterhelés: 80 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1300 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 685 kg
Megengedett vonófejterhelés: 100 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Hydro-pneumatic element
Hátsó felfüggesztés: Hydro-pneumatic element
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12.5 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 195/70 R14
Keréktárcsaméret: 5.5J x 14
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 13 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 11.1 l/100 km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?