Autó-adatbázis

Citroen CX II Break 25 DTR Turbo (95 Hp) műszaki adatok

Citroen / CX / CX II Break / 25 DTR Turbo (95 Hp)

Márka: Citroen
Típus: CX
Generáció: CX II Break
Motor: 25 DTR Turbo (95 LE)
Gyártás kezdete: 1985
Gyártás vége: 1987
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 171 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 13.9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2500 cm3
Teljesítmény 95 LE / 3700 rpm
Nyomaték 216 Nm / 2000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 2
Furat: 93 mm
Löket: 92 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 21:1
Motorolaj-mennyiség: 5.3 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 13 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezéses dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 4929 mm
Szélesség: 1770 mm
Magasság: 1475 mm
Tengelytávolság: 3095 mm
Első nyomtáv: 1522 mm
Hátsó nyomtáv: 1398 mm
Hasmagasság: 160 mm
Légellenállási tényező: 0.37
Csomagtartó minimum: 485 l
Csomagtartó maximum: 1163 l
Motorkód: M25/648
Üzemanyagtartály: 68 l
Saját tömeg: 1520 kg
Együttes tömeg: 2200 kg
Megengedett tetőterhelés: 80 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1300 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 100 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Hydro-pneumatic element
Hátsó felfüggesztés: Hydro-pneumatic element
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 13.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 195/70 R14
Keréktárcsaméret: 5.5J x 14
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 8.6 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.1 l/100 km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?