Autó-adatbázis

Citroen C5 II Tourer (Phase I, 2008) 2.7 HDi Biturbo V6 (204 Hp) FAP Automatic műszaki adatok

Citroen / C5 / C5 II Tourer (Phase I, 2008) / 2.7 HDi Biturbo V6 (204 Hp) FAP Automatic

Márka: Citroen
Típus: C5
Generáció: C5 II Tourer (Phase I, 2008)
Motor: 2.7 HDi Biturbo V6 (204 LE) FAP Automatic
Gyártás kezdete: 2008
Gyártás vége: 2009
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 222 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 9.9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2720 cm3
Teljesítmény 204 LE / 4000 rpm
Nyomaték 440 Nm / 1900 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 81 mm
Löket: 88 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: BiTurbo
Kompresszióviszony: 17.3:1
Motorolaj-mennyiség: 5.5 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4829 mm
Szélesség: 1860 mm
Szélesség tükrökkel: 2096 mm
Magasság: 1491-1495 mm
Tengelytávolság: 2815 mm
Első nyomtáv: 1586 mm
Hátsó nyomtáv: 1557 mm
Első kinyúlás: 1054 mm
Hátsó kinyúlás: 960 mm
Csomagtartó minimum: 505 l
Csomagtartó maximum: 1462 l
Motorkód: DT17 TED4 UHZJ
Üzemanyagtartály: 71 l
Saját tömeg: 1802 kg
Együttes tömeg: 2373 kg
Megengedett tetőterhelés: 80 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1300 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 64 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.7 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 245/45 R18
Keréktárcsaméret: R18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 11.9 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.5 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 8.5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 225 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?