Citroen C5 II (Phase I, 2008) 2.0 16V (140 Hp) Bioflex műszaki adatok
Citroen / C5 / C5 II (Phase I, 2008) / 2.0 16V (140 Hp) Bioflex
Márka: | Citroen |
Típus: | C5 |
Generáció: | C5 II (Phase I, 2008) |
Motor: | 2.0 16V (140 LE) Bioflex |
Gyártás kezdete: | 2008 |
Gyártás vége: | 2009 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Szedán (Sedan) |
Ajtók száma: | 4 |
Ülések száma: | 5 |
Menetteljesítmény |
---|
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 1997 cm3 |
Teljesítmény | 140 LE / 6000 rpm |
Nyomaték | 200 Nm / 4000 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, keresztben |
Hengerek száma | 4 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 85 mm |
Löket: | 88 mm |
Hengerek elrendezése: | Soros |
Szelepvezérlés típusa: | DOHC |
Kompresszióviszony: | 10.8:1 |
Üzemanyagtípus: | Benzin / etanol |
Üzemanyagrendszer: | Többpontos befecskendezés |
Meghajtás: | Elsőkerék-hajtás |
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: | 5 |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4779 mm |
Szélesség: | 1860 mm |
Szélesség tükrökkel: | 2096 mm |
Magasság: | 1451-1458 mm |
Tengelytávolság: | 2815 mm |
Első nyomtáv: | 1586 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1557 mm |
Első kinyúlás: | 1054 mm |
Hátsó kinyúlás: | 910 mm |
Csomagtartó minimum: | 439 l |
Motorkód: | EW10 A RFJC/FF |
Saját tömeg: | 1521 kg |
Együttes tömeg: | 2063 kg |
Megengedett tetőterhelés: | 80 kg |
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: | 1500 kg |
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: | 750 kg |
Megengedett vonófejterhelés: | 69 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Kettős keresztlengőkaros |
Hátsó felfüggesztés: | Multi-link independent |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Hydraulic Steering |
Legkisebb fordulókör sugara: | 11.7 m |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 225/55 R17 |
Keréktárcsaméret: | R17 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Fogyasztás városban: | 12 / 15.5 l/100 km |
Fogyasztás városon kívül: | 6.3 / 9.1 l/100 km |
Kombinált fogyasztás: | 8.4 / 11.4 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 198 / 189 g/km |
Európai kibocsátási normák: | EURO IV |
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás