Autó-adatbázis

Citroen C5 I (Phase I, 2000) 2.2 HDi (136 Hp) FAP Automatic műszaki adatok

Citroen / C5 / C5 I (Phase I, 2000) / 2.2 HDi (136 Hp) FAP Automatic

Márka: Citroen
Típus: C5
Generáció: C5 I (Phase I, 2000)
Motor: 2.2 HDi (136 LE) FAP Automatic
Gyártás kezdete: 2000
Gyártás vége: 2004
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 203 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 12.3 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2179 cm3
Teljesítmény 136 LE / 4000 rpm
Nyomaték 320 Nm / 2000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 85 mm
Löket: 96 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 18:1
Motorolaj-mennyiség: 4.75 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 10.7 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 4
Méret és tömeg
Hosszúság: 4618 mm
Szélesség: 1770 mm
Szélesség tükrökkel: 2100 mm
Magasság: 1476 mm
Tengelytávolság: 2750 mm
Első nyomtáv: 1544 mm
Hátsó nyomtáv: 1509 mm
Első kinyúlás: 971 mm
Hátsó kinyúlás: 897 mm
Csomagtartó minimum: 456 l
Motorkód: 4HX
Üzemanyagtartály: 68 l
Saját tömeg: 1520 kg
Együttes tömeg: 2020 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1250 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1100 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12.46 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/65 R15; 215/65 R16
Keréktárcsaméret: 6.5J x 15; 6.5J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 9.8 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.4 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 7 l/100 km
CO2 kibocsátás: 185 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO III
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?