Autó-adatbázis

Citroen C5 I Break (Phase II, 2004) 1.8i 16V (116 Hp) műszaki adatok

Citroen / C5 / C5 I Break (Phase II, 2004) / 1.8i 16V (116 Hp)

Márka: Citroen
Típus: C5
Generáció: C5 I Break (Phase II, 2004)
Motor: 1.8i 16V (116 LE)
Gyártás kezdete: 2004
Gyártás vége: 2005
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 193 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 11.6 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1749 cm3
Teljesítmény 116 LE / 5500 rpm
Nyomaték 160 Nm / 4000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 82.7 mm
Löket: 81.4 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Kompresszióviszony: 10.8:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 4839 mm
Szélesség: 1780 mm
Magasság: 1511 mm
Tengelytávolság: 2750 mm
Első nyomtáv: 1528 mm
Hátsó nyomtáv: 1495 mm
Első kinyúlás: 1033 mm
Hátsó kinyúlás: 1056 mm
Csomagtartó minimum: 563 l
Csomagtartó maximum: 1658 l
Üzemanyagtartály: 66 l
Saját tömeg: 1416 kg
Együttes tömeg: 2016 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Legkisebb fordulókör sugara: 12.43 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 215/55 R15
Keréktárcsaméret: R15
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 11.5 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 8 l/100 km
Európai kibocsátási normák: EURO III
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?