Citroen C5 I Break (Phase I, 2000) 3.0i V6 24V Carlsson (235 Hp) műszaki adatok
Citroen / C5 / C5 I Break (Phase I, 2000) / 3.0i V6 24V Carlsson (235 Hp)
Márka: | Citroen |
Típus: | C5 |
Generáció: | C5 I Break (Phase I, 2000) |
Motor: | 3.0i V6 24V Carlsson (235 LE) |
Gyártás kezdete: | 2003 |
Gyártás vége: | 2004 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Kombi (Combi) |
Ajtók száma: | 5 |
Ülések száma: | 5 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 245 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 8.5 mp |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 2946 cm3 |
Teljesítmény | 235 LE / 6000 rpm |
Nyomaték | 320 Nm / 3750 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, keresztben |
Hengerek száma | 6 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 87 mm |
Löket: | 82.6 mm |
Hengerek elrendezése: | V-motor |
Kompresszióviszony: | 10.9:1 |
Üzemanyagtípus: | Benzin |
Üzemanyagrendszer: | Többpontos befecskendezés |
Meghajtás: | Elsőkerék-hajtás |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 4 |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4760 mm |
Szélesség: | 1770 mm |
Szélesség tükrökkel: | 2100 mm |
Magasság: | 1520-1560 mm |
Tengelytávolság: | 2750 mm |
Első nyomtáv: | 1540 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1510 mm |
Első kinyúlás: | 970 mm |
Hátsó kinyúlás: | 1040 mm |
Csomagtartó minimum: | 563 l |
Csomagtartó maximum: | 1658 l |
Üzemanyagtartály: | 66 l |
Saját tömeg: | 1619 kg |
Együttes tömeg: | 2179 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Independent type McPherson |
Hátsó felfüggesztés: | Semi-independent, spring |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Hydraulic Steering |
Legkisebb fordulókör sugara: | 12.46 m |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 225/40 R18 |
Keréktárcsaméret: | R18 |
Üzemanyag-fogyasztás |
---|
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás