Autó-adatbázis

Citroen C4 II Picasso (Phase I, 2013) 1.6 e-HDi (92 Hp) AirDream EGS műszaki adatok

Citroen / C4 / C4 II Picasso (Phase I, 2013) / 1.6 e-HDi (92 Hp) AirDream EGS

Márka: Citroen
Típus: C4
Generáció: C4 II Picasso (Phase I, 2013)
Motor: 1.6 e-HDi (92 LE) AirDream EGS
Gyártás kezdete: 2013
Gyártás vége: 2014
Karosszéria
Felépítés: Buszlimuzin (Minivan)
MPV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 175 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 13.7 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1560 cm3
Teljesítmény 92 LE / 4000 rpm
Nyomaték 230 Nm / 1750 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 2
Furat: 75 mm
Löket: 88.3 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 16:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6 EGS
Méret és tömeg
Hosszúság: 4428 mm
Szélesség: 1826 mm
Szélesség csukott tükrökkel: 1971 mm
Szélesség tükrökkel: 1971 mm
Magasság: 1610-1625 mm
Tengelytávolság: 2785 mm
Első nyomtáv: 1573-1587 mm
Hátsó nyomtáv: 1576-1590 mm
Első kinyúlás: 879 mm
Hátsó kinyúlás: 764 mm
Csomagtartó minimum: 537 l
Csomagtartó maximum: 1710 l
Üzemanyagtartály: 55 l
Saját tömeg: 1289 kg
Együttes tömeg: 1940 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1200 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 680 kg
Megengedett vonófejterhelés: 70 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.1 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/60 R16
Keréktárcsaméret: R16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 4.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 3.5 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 3.8 l/100 km
CO2 kibocsátás: 98 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?