Autó-adatbázis

Citroen C4 II Hatchback (Phase II, 2015) 1.2 PureTech (130 Hp) S&S Automatic műszaki adatok

Citroen / C4 / C4 II Hatchback (Phase II, 2015) / 1.2 PureTech (130 Hp) S&S Automatic

Márka: Citroen
Típus: C4
Generáció: C4 II Hatchback (Phase II, 2015)
Motor: 1.2 PureTech (130 LE) S&S Automatic
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 197 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 10.9-11.4 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1199 cm3
Teljesítmény 130 LE / 5500 rpm
Nyomaték 230 Nm / 1750 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 3
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 75 mm
Löket: 90.5 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 11:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4329 mm
Szélesség: 1789 mm
Szélesség tükrökkel: 2050 mm
Magasság: 1498-1502 mm
Tengelytávolság: 2608 mm
Első nyomtáv: 1522-1536 mm
Hátsó nyomtáv: 1515-1529 mm
Légellenállási tényező: 0.3
Első kinyúlás: 935 mm
Hátsó kinyúlás: 786 mm
Csomagtartó minimum: 408 l
Csomagtartó maximum: 1183 l
Üzemanyagtartály: 60 l
Saját tömeg: 1240 kg
Együttes tömeg: 1810 kg
Megengedett tetőterhelés: 55 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1550 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 655 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 10.7 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/45 R17; 225/40 R18
Keréktárcsaméret: R17; R18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 6.1-6.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.2-4.4 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 4.9-5.1 l/100 km
CO2 kibocsátás: 113-117 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?