Autó-adatbázis

Citroen C4 II Grand Picasso (Phase I, 2013) 1.6 THP (165 Hp) S&S Automatic műszaki adatok

Citroen / C4 / C4 II Grand Picasso (Phase I, 2013) / 1.6 THP (165 Hp) S&S Automatic

Márka: Citroen
Típus: C4
Generáció: C4 II Grand Picasso (Phase I, 2013)
Motor: 1.6 THP (165 LE) S&S Automatic
Gyártás kezdete: 2014
Gyártás vége: 2016
Karosszéria
Felépítés: Buszlimuzin (Minivan)
MPV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 210 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 8.7 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1598 cm3
Teljesítmény 165 LE / 6000 rpm
Nyomaték 240 Nm / 1400 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 77 mm
Löket: 85.8 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 11:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4597 mm
Szélesség: 1826 mm
Szélesség csukott tükrökkel: 1971 mm
Szélesség tükrökkel: 2117 mm
Magasság: 1638-1644 mm
Tengelytávolság: 2840 mm
Első nyomtáv: 1573-1587 mm
Hátsó nyomtáv: 1576-1590 mm
Légellenállási tényező: 0.3
Első kinyúlás: 884 mm
Hátsó kinyúlás: 873 mm
Csomagtartó minimum: 170 l
Csomagtartó maximum: 1843 l
Üzemanyagtartály: 57 l
Saját tömeg: 1320 kg
Együttes tömeg: 2150 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1200 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 690 kg
Megengedett vonófejterhelés: 70 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.3 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/60 R16; 205/55 R17
Keréktárcsaméret: R16; R17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 7.4-7.5 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.6-4.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.6-5.8 l/100 km
CO2 kibocsátás: 130-134 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?