Citroen C4 I Coupe (Phase I, 2004) 2.0i 16V (136 Hp) VTR műszaki adatok
Citroen / C4 / C4 I Coupe (Phase I, 2004) / 2.0i 16V (136 Hp) VTR
Márka: | Citroen |
Típus: | C4 |
Generáció: | C4 I Coupe (Phase I, 2004) |
Motor: | 2.0i 16V (136 LE) VTR |
Gyártás kezdete: | 2004 |
Gyártás vége: | 2005 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Kupé (Coupe) |
Ajtók száma: | 3 |
Ülések száma: | 5 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 207 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 10.1 mp |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 1997 cm3 |
Teljesítmény | 136 LE / 6000 rpm |
Nyomaték | 190 Nm / 4100 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, keresztben |
Hengerek száma | 4 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 85 mm |
Löket: | 88 mm |
Hengerek elrendezése: | Soros |
Kompresszióviszony: | 10.8:1 |
Motorolaj-mennyiség: | 4.25 l |
Hűtőfolyadék-mennyiség: | 6.6 l |
Üzemanyagtípus: | Benzin |
Üzemanyagrendszer: | Többpontos befecskendezés |
Meghajtás: | Elsőkerék-hajtás |
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: | 5 |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4273 mm |
Szélesség: | 1769 mm |
Szélesség tükrökkel: | 1964 mm |
Magasság: | 1456 mm |
Tengelytávolság: | 2608 mm |
Első nyomtáv: | 1505 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1502 mm |
Légellenállási tényező: | 0.28 |
Első kinyúlás: | 935 mm |
Hátsó kinyúlás: | 730 mm |
Csomagtartó minimum: | 314 l |
Üzemanyagtartály: | 60 l |
Saját tömeg: | 1279 kg |
Együttes tömeg: | 1735 kg |
Megengedett tetőterhelés: | 75 kg |
Megengedett vonófejterhelés: | 62 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Independent, Spring McPherson, with stabilizer |
Hátsó felfüggesztés: | Semi-independent, spring |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Electric Steering |
Legkisebb fordulókör sugara: | 11.3 m |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 205/55 R16 |
Keréktárcsaméret: | 6.5J x 16 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Fogyasztás városban: | 11.3 l/100 km |
Fogyasztás városon kívül: | 5.8 l/100 km |
Kombinált fogyasztás: | 7.8 l/100 km |
Európai kibocsátási normák: | EURO III |
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás