Autó-adatbázis

Citroen C4 Cactus 1.2 PureTech (82 Hp) EGS műszaki adatok

Citroen / C4 / C4 Cactus / 1.2 PureTech (82 Hp) EGS

Márka: Citroen
Típus: C4
Generáció: C4 Cactus
Motor: 1.2 PureTech (82 LE) EGS
Gyártás kezdete: 2014
Karosszéria
Felépítés: Crossover
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 172 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 15-16.3 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1199 cm3
Teljesítmény 82 LE / 5750 rpm
Nyomaték 118 Nm / 2750 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 3
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 75 mm
Löket: 90.5 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Motorolaj-mennyiség: 3.25 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 5 EGS
Méret és tömeg
Hosszúság: 4157 mm
Szélesség: 1729 mm
Szélesség tükrökkel: 1946 mm
Magasság: 1490-1530 mm
Tengelytávolság: 2595 mm
Első nyomtáv: 1477-1479 mm
Hátsó nyomtáv: 1477-1480 mm
Légellenállási tényező: 0.32
Első kinyúlás: 827 mm
Hátsó kinyúlás: 735 mm
Csomagtartó minimum: 348 l
Csomagtartó maximum: 1170 l
Üzemanyagtartály: 50 l
Saját tömeg: 975 kg
Együttes tömeg: 1510 kg
Megengedett tetőterhelés: 80 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 825 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 525 kg
Megengedett vonófejterhelés: 55 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent type McPherson
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Dobfék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 10.9 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/55 R16; 205/50 R17
Keréktárcsaméret: R16; R17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 5-5.1 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 3.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 4.3 l/100 km
CO2 kibocsátás: 98-100 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?