Autó-adatbázis

Citroen C3 II (Phase II, 2013) 1.6 BlueHDi (75 Hp) start/stop műszaki adatok

Citroen / C3 / C3 II (Phase II, 2013) / 1.6 BlueHDi (75 Hp) start/stop

Márka: Citroen
Típus: C3
Generáció: C3 II (Phase II, 2013)
Motor: 1.6 BlueHDi (75 LE) start/stop
Gyártás kezdete: 2015
Gyártás vége: 2016
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 171 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 12.9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1560 cm3
Teljesítmény 75 LE / 3500 rpm
Nyomaték 233 Nm / 1750 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 2
Furat: 75 mm
Löket: 88.3 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 3941 mm
Szélesség: 1728 mm
Szélesség tükrökkel: 1986 mm
Magasság: 1538 mm
Tengelytávolság: 2466 mm
Első nyomtáv: 1465-1469 mm
Hátsó nyomtáv: 1467-1471 mm
Légellenállási tényező: 0.31
Első kinyúlás: 815 mm
Hátsó kinyúlás: 660 mm
Csomagtartó minimum: 300 l
Üzemanyagtartály: 46 l
Saját tömeg: 1085 kg
Együttes tömeg: 1650 kg
Megengedett tetőterhelés: 70 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 650 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 400 kg
Megengedett vonófejterhelés: 46 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Dobfék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.2 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 185/65 R15; 195/55 R16; 205/45 R17
Keréktárcsaméret: R15; R16; R17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 3.6 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 2.7 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 3 l/100 km
CO2 kibocsátás: 79 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?