Autó-adatbázis

Citroen C3 I (Phase II, 2005) 1.4 HDi (68 Hp) SensoDrive műszaki adatok

Citroen / C3 / C3 I (Phase II, 2005) / 1.4 HDi (68 Hp) SensoDrive

Márka: Citroen
Típus: C3
Generáció: C3 I (Phase II, 2005)
Motor: 1.4 HDi (68 LE) SensoDrive
Gyártás kezdete: 2005
Gyártás vége: 2009
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 165 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 17.4 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1398 cm3
Teljesítmény 68 LE / 4000 rpm
Nyomaték 160 Nm / 2000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 2
Furat: 73.7 mm
Löket: 82 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: SOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 17.9:1
Motorolaj-mennyiség: 3.8 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 5 SensoDrive
Méret és tömeg
Hosszúság: 3860 mm
Szélesség: 1667 mm
Szélesség tükrökkel: 1912 mm
Magasság: 1510 mm
Tengelytávolság: 2460 mm
Első nyomtáv: 1436 mm
Hátsó nyomtáv: 1435 mm
Légellenállási tényező: 0.31
Első kinyúlás: 760 mm
Hátsó kinyúlás: 640 mm
Csomagtartó minimum: 305 l
Csomagtartó maximum: 1150 l
Üzemanyagtartály: 47 l
Saját tömeg: 1022 kg
Együttes tömeg: 1543 kg
Megengedett tetőterhelés: 60 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1160 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 570 kg
Megengedett vonófejterhelés: 47 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Dobfék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 10.45 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 175/65 R14; 185/60 R15; 195/50 R16
Keréktárcsaméret: R14; R15; R16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 4.9 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 3.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 4.3 l/100 km
CO2 kibocsátás: 113 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?