Autó-adatbázis

Citroen C2 (Phase II, 2008) 1.4i 8V (73 Hp) műszaki adatok

Citroen / C2 / C2 (Phase II, 2008) / 1.4i 8V (73 Hp)

Márka: Citroen
Típus: C2
Generáció: C2 (Phase II, 2008)
Motor: 1.4i 8V (73 LE)
Gyártás kezdete: 2008
Gyártás vége: 2009
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 3
Ülések száma: 4
Menetteljesítmény
Végsebesség: 169 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 12.2 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1360 cm3
Teljesítmény 73 LE / 5400 rpm
Nyomaték 118 Nm / 3300 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 2
Furat: 75 mm
Löket: 77 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Kompresszióviszony: 10.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 3666 mm
Szélesség: 1659 mm
Szélesség tükrökkel: 1898 mm
Magasság: 1477 mm
Tengelytávolság: 2315 mm
Első nyomtáv: 1439 mm
Hátsó nyomtáv: 1439 mm
Légellenállási tényező: 0.31
Első kinyúlás: 760 mm
Hátsó kinyúlás: 591 mm
Csomagtartó minimum: 166 l
Csomagtartó maximum: 879 l
Üzemanyagtartály: 41 l
Saját tömeg: 990 kg
Együttes tömeg: 1362 kg
Megengedett tetőterhelés: 50 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 530 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 450 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Semi-independent, spring
Első fékek: Tárcsafék
Hátsó fékek: Dobfék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 9.6 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 175/65 R14
Keréktárcsaméret: 5J x 14
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 7.9 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6 l/100 km
CO2 kibocsátás: 143 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?