Autó-adatbázis

Citroen C1 I (Phase I, 2005) 1.0i (68 Hp) Automatic műszaki adatok

Citroen / C1 / C1 I (Phase I, 2005) / 1.0i (68 Hp) Automatic

Márka: Citroen
Típus: C1
Generáció: C1 I (Phase I, 2005)
Motor: 1.0i (68 LE) Automatic
Gyártás kezdete: 2005
Gyártás vége: 2008
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 3 / 5
Ülések száma: 4
Menetteljesítmény
Végsebesség: 157 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 14 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 998 cm3
Teljesítmény 68 LE / 6000 rpm
Nyomaték 93 Nm / 3600 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 3
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 71 mm
Löket: 84 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Kompresszióviszony: 10.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 3435 mm
Szélesség: 1630 mm
Szélesség tükrökkel: 1855 mm
Magasság: 1465 mm
Tengelytávolság: 2340 mm
Első nyomtáv: 1415 mm
Hátsó nyomtáv: 1405 mm
Légellenállási tényező: 0.33
Első kinyúlás: 650 mm
Hátsó kinyúlás: 445 mm
Csomagtartó minimum: 139 l
Csomagtartó maximum: 751 l
Üzemanyagtartály: 35 l
Saját tömeg: 825 kg
Együttes tömeg: 1180 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Torsion
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Dobfék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 9.5 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 155/65 R14
Keréktárcsaméret: R14
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 5.5 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.1 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 4.6 l/100 km
CO2 kibocsátás: 107 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?