Autó-adatbázis

Citroen C-Crosser 2.2 HDi (156 Hp) DCS műszaki adatok

Citroen / C-Crosser / C-Crosser / 2.2 HDi (156 Hp) DCS

Márka: Citroen
Típus: C-Crosser
Generáció: C-Crosser
Motor: 2.2 HDi (156 LE) DCS
Gyártás kezdete: 2007
Gyártás vége: 2012
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 7
Menetteljesítmény
Végsebesség: 198 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 12.5 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2179 cm3
Teljesítmény 156 LE / 4000 rpm
Nyomaték 380 Nm / 2000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 85 mm
Löket: 96 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Kompresszor
Kompresszióviszony: 16.6:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6 DCS
Méret és tömeg
Hosszúság: 4646 mm
Szélesség: 1806 mm
Szélesség tükrökkel: 2072 mm
Magasság: 1715 mm
Tengelytávolság: 2670 mm
Első nyomtáv: 1540 mm
Hátsó nyomtáv: 1540 mm
Hasmagasság: 174 mm
Légellenállási tényező: 0.36
Megközelítési szög (első terepszög): 22°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 21°
Rámpaszög: 25°-19°
Első kinyúlás: 969 mm
Hátsó kinyúlás: 1007 mm
Csomagtartó minimum: 184 l
Csomagtartó maximum: 1686 l
Üzemanyagtartály: 60 l
Saját tömeg: 1845 kg
Együttes tömeg: 2410 kg
Megengedett tetőterhelés: 80 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 2000 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 100 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring multi-link with stabilizer
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 12 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/55 R18
Keréktárcsaméret: R18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 9.3 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 7.2 l/100 km
CO2 kibocsátás: 189 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?