Cadillac Escalade IV ESV 6.2 V8 (426 Hp) AWD Automatic műszaki adatok
Cadillac / Escalade / Escalade IV / ESV 6.2 V8 (426 Hp) AWD Automatic
Márka: | Cadillac |
Típus: | Escalade |
Generáció: | Escalade IV |
Motor: | ESV 6.2 V8 (426 LE) AWD Automatic |
Gyártás kezdete: | 2015 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | SUV |
Ajtók száma: | 4 |
Ülések száma: | 7 / 8 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 180 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 6.9 mp |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 6162 cm3 |
Teljesítmény | 426 LE / 5600 rpm |
Nyomaték | 610 Nm / 4100 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, hosszában |
Hengerek száma | 8 |
Szelepek száma hengerenként: | 2 |
Furat: | 103.25 mm |
Löket: | 92 mm |
Hengerek elrendezése: | V-motor |
Maximális fordulatszám: | 6000 rpm |
Kompresszióviszony: | 11.5:1 |
Motorolaj-mennyiség: | 8 l |
Hűtőfolyadék-mennyiség: | 15.8 l |
Üzemanyagtípus: | Benzin |
Üzemanyagrendszer: | Közvetlen befecskendezés |
Meghajtás: | Összekrékhajtás (4x4) |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 6 |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 5697 mm |
Szélesség: | 2045 mm |
Magasság: | 1880 mm |
Tengelytávolság: | 3302 mm |
Első nyomtáv: | 1745 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1744 mm |
Hasmagasság: | 205 mm |
Megközelítési szög (első terepszög): | 15.9° |
Elhagyási szög (hátsó terepszög): | 19.5° |
Csomagtartó minimum: | 1113 l |
Csomagtartó maximum: | 3424 l |
Üzemanyagtartály: | 117 l |
Saját tömeg: | 2857 kg |
Együttes tömeg: | 3402 kg |
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: | 3000 / 2600 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Kettős keresztlengőkaros |
Hátsó felfüggesztés: | Multi-link independent |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Hűtött tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Electric Steering |
Legkisebb fordulókör sugara: | 11.9 m |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 285/45 R22 |
Keréktárcsaméret: | 9.0J x 22 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Kombinált fogyasztás: | 13.1 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 302 g/km |
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás