Autó-adatbázis

Cadillac Escalade IV ESV 6.2 V8 (426 Hp) AWD Automatic műszaki adatok

Cadillac / Escalade / Escalade IV / ESV 6.2 V8 (426 Hp) AWD Automatic

Márka: Cadillac
Típus: Escalade
Generáció: Escalade IV
Motor: ESV 6.2 V8 (426 LE) AWD Automatic
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 7 / 8
Menetteljesítmény
Végsebesség: 180 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 6.9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 6162 cm3
Teljesítmény 426 LE / 5600 rpm
Nyomaték 610 Nm / 4100 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 8
Szelepek száma hengerenként: 2
Furat: 103.25 mm
Löket: 92 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Maximális fordulatszám: 6000 rpm
Kompresszióviszony: 11.5:1
Motorolaj-mennyiség: 8 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 15.8 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 5697 mm
Szélesség: 2045 mm
Magasság: 1880 mm
Tengelytávolság: 3302 mm
Első nyomtáv: 1745 mm
Hátsó nyomtáv: 1744 mm
Hasmagasság: 205 mm
Megközelítési szög (első terepszög): 15.9°
Elhagyási szög (hátsó terepszög): 19.5°
Csomagtartó minimum: 1113 l
Csomagtartó maximum: 3424 l
Üzemanyagtartály: 117 l
Saját tömeg: 2857 kg
Együttes tömeg: 3402 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 3000 / 2600 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.9 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 285/45 R22
Keréktárcsaméret: 9.0J x 22
Üzemanyag-fogyasztás
Kombinált fogyasztás: 13.1 l/100 km
CO2 kibocsátás: 302 g/km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?