Autó-adatbázis

Cadillac CTS III 2.0 (276 Hp) AWD Automatic műszaki adatok

Cadillac / CTS / CTS III / 2.0 (276 Hp) AWD Automatic

Márka: Cadillac
Típus: CTS
Generáció: CTS III
Motor: 2.0 (276 LE) AWD Automatic
Gyártás kezdete: 2014
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 6.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1998 cm3
Teljesítmény 276 LE / 5500 rpm
Nyomaték 400 Nm / 1700-5500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 86 mm
Löket: 86 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Maximális fordulatszám: 7000 rpm
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 9.5:1
Motorolaj-mennyiség: 5.7 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 8.5 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4966 mm
Szélesség: 1833 mm
Magasság: 1454 mm
Tengelytávolság: 2911 mm
Első nyomtáv: 1560 mm
Hátsó nyomtáv: 1568 mm
Csomagtartó minimum: 447 l
Üzemanyagtartály: 72 l
Saját tömeg: 1640 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1100 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.88 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 245/40 R18; 275/35 R18
Keréktárcsaméret: 9.5 J x 18
Üzemanyag-fogyasztás
Kombinált fogyasztás: 9.1 l/100 km
CO2 kibocsátás: 212 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?