Autó-adatbázis

BMW 5er Touring (F11 LCI, Facelift 2013) 518d (150 Hp) Steptronic műszaki adatok

BMW / 5-ös / 5er Touring (F11 LCI, Facelift 2013) / 518d (150 Hp) Steptronic

Márka: BMW
Típus: 5-ös
Generáció: 5er Touring (F11 LCI, Facelift 2013)
Motor: 518d (150 LE) Steptronic
Gyártás kezdete: 2014
Gyártás vége: 2017
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 209 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 9.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1995 cm3
Teljesítmény 150 LE / 4000 rpm
Nyomaték 360 Nm / 1750-2500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 84 mm
Löket: 90 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Ikerturbó
Kompresszióviszony: 16.5:1
Motorolaj-mennyiség: 5 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 7 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Hátsókerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 8 Steptronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4907 mm
Szélesség: 1860 mm
Magasság: 1462 mm
Tengelytávolság: 2968 mm
Első nyomtáv: 1600 mm
Hátsó nyomtáv: 1626 mm
Hasmagasság: 141 mm
Légellenállási tényező: 0.29
Csomagtartó minimum: 560 l
Csomagtartó maximum: 1670 l
Üzemanyagtartály: 70 l
Saját tömeg: 1730 kg
Együttes tömeg: 2380 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 2000 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 90 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/55 R17 97W; 245/45 R18; 245/40 R19
Keréktárcsaméret: 8J x 17; 8J x 18; 8.5J x 19
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 5.2-5.7 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.1-4.4 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 4.5-4.9 l/100 km
CO2 kibocsátás: 118-128 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?