Autó-adatbázis

BMW 5er Sedan (G30) 540i (340 Hp) xDrive Steptronic műszaki adatok

BMW / 5-ös / 5er Sedan (G30) / 540i (340 Hp) xDrive Steptronic

Márka: BMW
Típus: 5-ös
Generáció: 5er Sedan (G30)
Motor: 540i (340 LE) xDrive Steptronic
Gyártás kezdete: 2016
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 4.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2998 cm3
Teljesítmény 340 LE / 5500-6500 rpm
Nyomaték 450 Nm / 1380-5200 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 82 mm
Löket: 94.6 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Twin-power turbo
Kompresszióviszony: 11:1
Motorolaj-mennyiség: 6.5 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 8 Steptronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4936 mm
Szélesség: 1868 mm
Szélesség tükrökkel: 2126 mm
Magasság: 1466 mm
Tengelytávolság: 2975 mm
Első nyomtáv: 1605 mm
Hátsó nyomtáv: 1630 mm
Hasmagasság: 139 mm
Légellenállási tényező: 0.25
Első kinyúlás: 862 mm
Hátsó kinyúlás: 1099 mm
Csomagtartó minimum: 530 l
Üzemanyagtartály: 68 l
Saját tömeg: 1660 kg
Együttes tömeg: 2340 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 2000 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 90 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12.22 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/55 R17 97Y
Keréktárcsaméret: 7.5J x 17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 9.3-9.6 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.7-6.1 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.9-7.4 l/100 km
CO2 kibocsátás: 159-169 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?