Autó-adatbázis

BMW 5er Gran Turismo (F07 LCI, Facelift 2013) 530d (258 Hp) xDrive Steptronic műszaki adatok

BMW / 5-ös / 5er Gran Turismo (F07 LCI, Facelift 2013) / 530d (258 Hp) xDrive Steptronic

Márka: BMW
Típus: 5-ös
Generáció: 5er Gran Turismo (F07 LCI, Facelift 2013)
Motor: 530d (258 LE) xDrive Steptronic
Gyártás kezdete: 2013
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 243 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 6.2 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2993 cm3
Teljesítmény 258 LE / 4000 rpm
Nyomaték 560 Nm / 1500-3000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 84 mm
Löket: 90 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Twin-power turbo
Kompresszióviszony: 16.5:1
Motorolaj-mennyiség: 6.5 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 8.8 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 8 Steptronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 5004 mm
Szélesség: 1901 mm
Magasság: 1559 mm
Tengelytávolság: 3070 mm
Első nyomtáv: 1611 mm
Hátsó nyomtáv: 1654 mm
Hasmagasság: 145 mm
Légellenállási tényező: 0.3
Csomagtartó minimum: 500 l
Csomagtartó maximum: 1700 l
Üzemanyagtartály: 70 l
Saját tömeg: 2045 kg
Együttes tömeg: 2665 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 2100 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 100 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12.5 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 245/50 R18 100Y RSC
Keréktárcsaméret: 8 J x 18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 7.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.6 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.2 l/100 km
CO2 kibocsátás: 163 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?