Autó-adatbázis

BMW 3er Touring (E91, facelift 2009) 325d (197 Hp) Automatic műszaki adatok

BMW / 3-as / 3er Touring (E91, facelift 2009) / 325d (197 Hp) Automatic

Márka: BMW
Típus: 3-as
Generáció: 3er Touring (E91, facelift 2009)
Motor: 325d (197 LE) Automatic
Gyártás kezdete: 2009
Gyártás vége: 2012
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 231 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 7.7 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2993 cm3
Teljesítmény 197 LE / 4000 rpm
Nyomaték 400 Nm / 1300-3250 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 84 mm
Löket: 90 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 17:1
Motorolaj-mennyiség: 7.5 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 8.2 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Hátsókerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4527 mm
Szélesség: 1817 mm
Szélesség csukott tükrökkel: 1989 mm
Magasság: 1418 mm
Tengelytávolság: 2760 mm
Első nyomtáv: 1500 mm
Hátsó nyomtáv: 1529 mm
Hasmagasság: 141 mm
Légellenállási tényező: 0.29
Csomagtartó minimum: 460 l
Csomagtartó maximum: 1385 l
Üzemanyagtartály: 61 l
Saját tömeg: 1600 kg
Együttes tömeg: 2140 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1800 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, spring
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/45 R17 91W
Keréktárcsaméret: 8J x 17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 8.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.2 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.3 l/100 km
CO2 kibocsátás: 165 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?