Autó-adatbázis

BMW 3er Gran Turismo (F34 LCI, Facelift 2016) 320d (190 Hp) xDrive műszaki adatok

BMW / 3-as / 3er Gran Turismo (F34 LCI, Facelift 2016) / 320d (190 Hp) xDrive

Márka: BMW
Típus: 3-as
Generáció: 3er Gran Turismo (F34 LCI, Facelift 2016)
Motor: 320d (190 LE) xDrive
Gyártás kezdete: 2016
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 230 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 7.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1995 cm3
Teljesítmény 190 LE / 4000 rpm
Nyomaték 400 Nm / 1750-2500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 84 mm
Löket: 90 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Twin-power turbo
Kompresszióviszony: 16.5:1
Motorolaj-mennyiség: 5 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4824 mm
Szélesség: 1828 mm
Magasság: 1508 mm
Tengelytávolság: 2920 mm
Első nyomtáv: 1541 mm
Hátsó nyomtáv: 1586 mm
Hasmagasság: 165 mm
Légellenállási tényező: 0.28
Csomagtartó minimum: 520 l
Csomagtartó maximum: 1600 l
Üzemanyagtartály: 57 l
Saját tömeg: 1645 kg
Együttes tömeg: 2215 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1600 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12.3 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/55 R17 97V
Keréktárcsaméret: 8.0J x 17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 6-5.7 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.5-4.3 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.1-4.8 l/100 km
CO2 kibocsátás: 133-126 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?