Autó-adatbázis

BMW 1er Hatchback (F21 LCI, facelift 2015) 120i (184 Hp) Steptronic műszaki adatok

BMW / 1-es / 1er Hatchback (F21 LCI, facelift 2015) / 120i (184 Hp) Steptronic

Márka: BMW
Típus: 1-es
Generáció: 1er Hatchback (F21 LCI, facelift 2015)
Motor: 120i (184 LE) Steptronic
Gyártás kezdete: 2016
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 3
Ülések száma: 4 / 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 225 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 7.1 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1998 cm3
Teljesítmény 184 LE / 5000 rpm
Nyomaték 290 Nm / 1350-4250 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 82 mm
Löket: 94.6 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Twin-power turbo
Kompresszióviszony: 11:1
Motorolaj-mennyiség: 5.25 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Hátsókerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 8 Steptronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4329 mm
Szélesség: 1765 mm
Magasság: 1421 mm
Tengelytávolság: 2690 mm
Első nyomtáv: 1535 mm
Hátsó nyomtáv: 1569 mm
Hasmagasság: 140 mm
Légellenállási tényező: 0.31
Csomagtartó minimum: 360 l
Csomagtartó maximum: 1200 l
Üzemanyagtartály: 52 l
Saját tömeg: 1375 kg
Együttes tömeg: 1940 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1500 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 680 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.9 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 195/55 R16; 205/50 R17; 245/40 R17; 225/45 R17; 225/40 R18; 245/35 R18
Keréktárcsaméret: 6.5J x 16; 7J x 17; 7.5J x 17; 8J x 17; 7.5J x 18; 8J x 18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 7-7.4 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4.7-5 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.5-5.9 l/100 km
CO2 kibocsátás: 126-135 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?