Autó-adatbázis

BMW 1er (E87 LCI, facelift 2007) 118d (143 Hp) műszaki adatok

BMW / 1-es / 1er (E87 LCI, facelift 2007) / 118d (143 Hp)

Márka: BMW
Típus: 1-es
Generáció: 1er (E87 LCI, facelift 2007)
Motor: 118d (143 LE)
Gyártás kezdete: 2007
Gyártás vége: 2011
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 210 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1995 cm3
Teljesítmény 143 LE / 4000 rpm
Nyomaték 300 Nm / 1750-2500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 84 mm
Löket: 90 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 16:1
Motorolaj-mennyiség: 5.2 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 7.2 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Hátsókerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4239 mm
Szélesség: 1748 mm
Szélesség tükrökkel: 1934 mm
Magasság: 1421 mm
Tengelytávolság: 2660 mm
Első nyomtáv: 1484 mm
Hátsó nyomtáv: 1497 mm
Hasmagasság: 145 mm
Légellenállási tényező: 0.3
Első kinyúlás: 751 mm
Hátsó kinyúlás: 828 mm
Csomagtartó minimum: 330 l
Csomagtartó maximum: 1150 l
Üzemanyagtartály: 51 l
Saját tömeg: 1320 kg
Együttes tömeg: 1830 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1200 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1200 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 690 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 10.7 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 195/55 R16 H
Keréktárcsaméret: 6.5J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 5.4 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 4 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 4.5 l/100 km
CO2 kibocsátás: 119 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?