Autó-adatbázis

Bentley Continental GT II convertible (facelift 2015) 6.0 W12 (590 Hp) AWD Automatic műszaki adatok

Bentley / Continental / Continental GT II convertible (facelift 2015) / 6.0 W12 (590 Hp) AWD Automatic

Márka: Bentley
Típus: Continental
Generáció: Continental GT II convertible (facelift 2015)
Motor: 6.0 W12 (590 LE) AWD Automatic
Gyártás kezdete: 2015
Karosszéria
Felépítés: Kabrió (Cabriolet)
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 4
Menetteljesítmény
Végsebesség: 315 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 4.7 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 5998 cm3
Teljesítmény 590 LE / 6000 rpm
Nyomaték 720 Nm / 1700 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 12
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 84 mm
Löket: 90.2 mm
Hengerek elrendezése: W-motor
Feltöltés: Ikerturbó
Kompresszióviszony: 9:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 8
Méret és tömeg
Hosszúság: 4806 mm
Szélesség: 1944 mm
Szélesség tükrökkel: 2227 mm
Magasság: 1403 mm
Tengelytávolság: 2746 mm
Első nyomtáv: 1664 mm
Hátsó nyomtáv: 1655 mm
Légellenállási tényező: 0.32
Csomagtartó minimum: 260 l
Üzemanyagtartály: 90 l
Saját tömeg: 2495 kg
Együttes tömeg: 2900 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Kettős keresztlengőkaros
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.3 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 275/40 ZR20; 275/35 ZR21
Keréktárcsaméret: R20; R21
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 21.7 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 9.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 14.3 l/100 km
CO2 kibocsátás: 333 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?