Autó-adatbázis

Audi TT RS Roadster (8J, facelift 2010) 2.5 TFSI plus (360 Hp) quattro S tronic műszaki adatok

Audi / TT / TT RS Roadster (8J, facelift 2010) / 2.5 TFSI plus (360 Hp) quattro S tronic

Márka: Audi
Típus: TT
Generáció: TT RS Roadster (8J, facelift 2010)
Motor: 2.5 TFSI plus (360 LE) quattro S tronic
Gyártás kezdete: 2012
Gyártás vége: 2014
Karosszéria
Felépítés: Roadster
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Menetteljesítmény
Végsebesség: 280 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 4.2 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2480 cm3
Teljesítmény 360 LE / 5500-6700 rpm
Nyomaték 465 Nm / 1650-5400 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 5
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 82.5 mm
Löket: 92.8 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 10:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 S tronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4198 mm
Szélesség: 1842 mm
Szélesség tükrökkel: 1952 mm
Magasság: 1348 mm
Tengelytávolság: 2468 mm
Első nyomtáv: 1555 mm
Hátsó nyomtáv: 1546 mm
Légellenállási tényező: 0.32
Első kinyúlás: 911 mm
Hátsó kinyúlás: 819 mm
Csomagtartó minimum: 250 l
Üzemanyagtartály: 60 l
Saját tömeg: 1535 kg
Együttes tömeg: 1855 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring multi-link with stabilizer
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.7 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 245/40 R18
Keréktárcsaméret: 9J x 18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 12.4 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.4 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 8.6 l/100 km
CO2 kibocsátás: 199 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?