Autó-adatbázis

Audi TT Roadster (8N, facelift 2000) 1.8 T (190 Hp) Tiptronic műszaki adatok

Audi / TT / TT Roadster (8N, facelift 2000) / 1.8 T (190 Hp) Tiptronic

Márka: Audi
Típus: TT
Generáció: TT Roadster (8N, facelift 2000)
Motor: 1.8 T (190 LE) Tiptronic
Gyártás kezdete: 2005
Gyártás vége: 2006
Karosszéria
Felépítés: Roadster
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Menetteljesítmény
Végsebesség: 226 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 7.6 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1781 cm3
Teljesítmény 190 LE / 5700 rpm
Nyomaték 240 Nm / 1980-5400 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 5
Furat: 81 mm
Löket: 86.4 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 9.5:1
Motorolaj-mennyiség: 4.5 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 7 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6 Tiptronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4041 mm
Szélesség: 1764 mm
Magasság: 1349 mm
Tengelytávolság: 2422 mm
Első nyomtáv: 1528 mm
Hátsó nyomtáv: 1513 mm
Légellenállási tényező: 0.34
Csomagtartó maximum: 220 l
Üzemanyagtartály: 55 l
Saját tömeg: 1340 kg
Együttes tömeg: 1640 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: independent torsion suspension
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 10.6 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/55 R16
Keréktárcsaméret: 7J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 11.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.4 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 8.2 l/100 km
CO2 kibocsátás: 197 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?