Audi SQ5 II 3.0 TFSI (354 Hp) quattro Tiptronic műszaki adatok
Audi / SQ5 / SQ5 II / 3.0 TFSI (354 Hp) quattro Tiptronic
Márka: | Audi |
Típus: | SQ5 |
Generáció: | SQ5 II |
Motor: | 3.0 TFSI (354 LE) quattro Tiptronic |
Gyártás kezdete: | 2017 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | SUV |
Ajtók száma: | 5 |
Ülések száma: | 5 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 250 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 5.4 mp |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 2995 cm3 |
Teljesítmény | 354 LE / 5400-6400 rpm |
Nyomaték | 500 Nm / 1370-4500 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, hosszában |
Hengerek száma | 6 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Hengerek elrendezése: | V-motor |
Feltöltés: | Turbófeltöltő |
Üzemanyagtípus: | Benzin |
Üzemanyagrendszer: | Közvetlen befecskendezés |
Meghajtás: | Összekrékhajtás (4x4) |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 8 Tiptronic |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4671 mm |
Szélesség: | 1893 mm |
Szélesség tükrökkel: | 2140 mm |
Magasság: | 1635 mm |
Tengelytávolság: | 2824 mm |
Első nyomtáv: | 1624 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1613 mm |
Első kinyúlás: | 899 mm |
Hátsó kinyúlás: | 948 mm |
Csomagtartó minimum: | 550 l |
Csomagtartó maximum: | 1550 l |
Üzemanyagtartály: | 70 l |
Saját tömeg: | 1870 kg |
Együttes tömeg: | 2500 kg |
Megengedett tetőterhelés: | 75 kg |
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: | 2400 kg |
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: | 2400 kg |
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: | 750 kg |
Megengedett vonófejterhelés: | 100 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Independent multi-link |
Hátsó felfüggesztés: | Multi-link independent |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Hűtött tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Electric Steering |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 235/55 R19; 255/45 R20; 255/40 R21 |
Keréktárcsaméret: | R19; R20; R21 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Fogyasztás városban: | 10.8-11 l/100 km |
Fogyasztás városon kívül: | 6.8-7.1 l/100 km |
Kombinált fogyasztás: | 8.3-8.5 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 189-195 g/km |
Európai kibocsátási normák: | EURO VI |

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény

II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés

A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika

Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás