Autó-adatbázis

Audi S4 Avant (8D,B5) 2.7 BiTurbo V6 (265 Hp) quattro műszaki adatok

Audi / S4 / S4 Avant (8D,B5) / 2.7 BiTurbo V6 (265 Hp) quattro

Márka: Audi
Típus: S4
Generáció: S4 Avant (8D,B5)
Motor: 2.7 BiTurbo V6 (265 LE) quattro
Gyártás kezdete: 1997
Gyártás vége: 2001
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 5.7 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2671 cm3
Teljesítmény 265 LE / 5800 rpm
Nyomaték 400 Nm / 1850-3600 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 5
Furat: 81 mm
Löket: 86.4 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: BiTurbo
Kompresszióviszony: 9.3:1
Motorolaj-mennyiség: 6 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 6 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4488 mm
Szélesség: 1733 mm
Magasság: 1396 mm
Tengelytávolság: 2607 mm
Első nyomtáv: 1498 mm
Hátsó nyomtáv: 1490 mm
Légellenállási tényező: 0.32
Csomagtartó minimum: 390 l
Csomagtartó maximum: 1250 l
Üzemanyagtartály: 62 l
Saját tömeg: 1540 kg
Együttes tömeg: 2090 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1800 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1700 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Double wishbone
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/45 R17
Keréktárcsaméret: 7,5J x 17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 15.8 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 8.7 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 11.3 l/100 km
CO2 kibocsátás: 271 g/km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?