Autó-adatbázis

Audi S3 Sportback (8V facelift 2016) 2.0 TFSI (310 Hp) quattro S tronic műszaki adatok

Audi / S3 / S3 Sportback (8V facelift 2016) / 2.0 TFSI (310 Hp) quattro S tronic

Márka: Audi
Típus: S3
Generáció: S3 Sportback (8V facelift 2016)
Motor: 2.0 TFSI (310 LE) quattro S tronic
Gyártás kezdete: 2016
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 4.6 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1984 cm3
Teljesítmény 310 LE / 5500-6500 rpm
Nyomaték 400 Nm / 2000-5400 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 82.5 mm
Löket: 92.8 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 9.3:1
Motorolaj-mennyiség: 5.7 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 10 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 Stronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4322 mm
Szélesség: 1785 mm
Szélesség tükrökkel: 1966 mm
Magasság: 1404 mm
Tengelytávolság: 2631 mm
Első nyomtáv: 1535 mm
Hátsó nyomtáv: 1511 mm
Légellenállási tényező: 0.34
Első kinyúlás: 870 mm
Hátsó kinyúlás: 821 mm
Csomagtartó minimum: 340 l
Csomagtartó maximum: 1180 l
Üzemanyagtartály: 55 l
Saját tömeg: 1465 kg
Együttes tömeg: 2025 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.9 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/40 R18; 245/40 R18; 235/35 R19
Keréktárcsaméret: 7.5J x 18; R19
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 8.2-8.3 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.5-5.6 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.5-6.6 l/100 km
CO2 kibocsátás: 149-152 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?