Autó-adatbázis

Audi S3 (8P, facelift 2008) 2.0 TFSI (256 Hp) quattro S tronic műszaki adatok

Audi / S3 / S3 (8P, facelift 2008) / 2.0 TFSI (256 Hp) quattro S tronic

Márka: Audi
Típus: S3
Generáció: S3 (8P, facelift 2008)
Motor: 2.0 TFSI (256 LE) quattro S tronic
Gyártás kezdete: 2010
Gyártás vége: 2012
Karosszéria
Felépítés: Ferde hátú (Hatchback)
Ajtók száma: 3
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 5.7 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1984 cm3
Teljesítmény 256 LE / 6000 rpm
Nyomaték 330 Nm / 2500-5000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, keresztben
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 82.5 mm
Löket: 92.8 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 9.8:1
Motorolaj-mennyiség: 4.6 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 8.6 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6 S tronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4230 mm
Szélesség: 1765 mm
Magasság: 1399 mm
Tengelytávolság: 2578 mm
Első nyomtáv: 1522 mm
Hátsó nyomtáv: 1506 mm
Légellenállási tényező: 0.33
Csomagtartó minimum: 281 l
Csomagtartó maximum: 1011 l
Üzemanyagtartály: 60 l
Saját tömeg: 1475 kg
Együttes tömeg: 2035 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 10.7 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/40 R18
Keréktárcsaméret: 7,5J x 18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 11.1 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.7 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 8.3 l/100 km
CO2 kibocsátás: 193 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?