Autó-adatbázis

Audi R8 spyder (facelift 2012) 5.2 FSI V10 (525 Hp) quattro műszaki adatok

Audi / R8 / R8 spyder (facelift 2012) / 5.2 FSI V10 (525 Hp) quattro

Márka: Audi
Típus: R8
Generáció: R8 spyder (facelift 2012)
Motor: 5.2 FSI V10 (525 LE) quattro
Gyártás kezdete: 2012
Gyártás vége: 2015
Karosszéria
Felépítés: Kupé (Coupe)
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Menetteljesítmény
Végsebesség: 313 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 4.1 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 5204 cm3
Teljesítmény 525 LE / 8000 rpm
Nyomaték 530 Nm / 6500 rpm
Motor pozíciója: Farmotor, hosszában
Hengerek száma 10
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 84.5 mm
Löket: 92.8 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Kompresszióviszony: 12.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4440 mm
Szélesség: 1929 mm
Szélesség tükrökkel: 2029 mm
Magasság: 1244 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Első nyomtáv: 1638 mm
Hátsó nyomtáv: 1595 mm
Légellenállási tényező: 0.36
Első kinyúlás: 1007 mm
Hátsó kinyúlás: 783 mm
Csomagtartó minimum: 100 l
Üzemanyagtartály: 80 l
Saját tömeg: 1720 kg
Együttes tömeg: 2020 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring multi-link with stabilizer
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.8 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 235/35 R19; 295/30 R19
Keréktárcsaméret: 8.5J × R19; 11J × R19
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 22.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 10.7 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 14.9 l/100 km
CO2 kibocsátás: 349 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?