Autó-adatbázis

Audi R8 coupe 5.2 FSI V10 (525 Hp) quattro R tronic műszaki adatok

Audi / R8 / R8 coupe / 5.2 FSI V10 (525 Hp) quattro R tronic

Márka: Audi
Típus: R8
Generáció: R8 coupe
Motor: 5.2 FSI V10 (525 LE) quattro R tronic
Gyártás kezdete: 2008
Gyártás vége: 2010
Karosszéria
Felépítés: Kupé (Coupe)
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Menetteljesítmény
Végsebesség: 316 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 3.9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 5204 cm3
Teljesítmény 525 LE / 8000 rpm
Nyomaték 530 Nm / 6500 rpm
Motor pozíciója: Farmotor, hosszában
Hengerek száma 10
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 84.5 mm
Löket: 92.8 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Kompresszióviszony: 12.5:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6 R tronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4434 mm
Szélesség: 1930 mm
Szélesség tükrökkel: 2029 mm
Magasság: 1252 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Első nyomtáv: 1638 mm
Hátsó nyomtáv: 1595 mm
Légellenállási tényező: 0.362
Első kinyúlás: 999 mm
Hátsó kinyúlás: 785 mm
Csomagtartó minimum: 100 l
Üzemanyagtartály: 90 l
Saját tömeg: 1625 kg
Együttes tömeg: 1925 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent, Spring McPherson, with stabilizer
Hátsó felfüggesztés: Independent, spring multi-link with stabilizer
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.8 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 235/35 R19; 295/30 R19
Keréktárcsaméret: 8.5J x 19; 11J x 19
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 21.1 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 9.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 13.9 l/100 km
CO2 kibocsátás: 326 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?