Audi Q7 (Typ 4M) 3.0 TDI (374 Hp) quattro e-tron S tronic műszaki adatok
Audi / Q7 / Q7 (Typ 4M) / 3.0 TDI (374 Hp) quattro e-tron S tronic
Márka: | Audi |
Típus: | Q7 |
Generáció: | Q7 (Typ 4M) |
Motor: | 3.0 TDI (374 LE) quattro e-tron S tronic |
Gyártás kezdete: | 2016 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | SUV |
Ajtók száma: | 5 |
Ülések száma: | 5 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 230 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 6.2 mp |
Hatótávolság tisztán elektromos üzemmódban: | 56 km |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 2967 cm3 |
Teljesítmény | 374 LE |
Nyomaték | 700 Nm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, hosszában |
Hengerek száma | 6 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 83 mm |
Löket: | 91.4 mm |
Hengerek elrendezése: | V-motor |
Szelepvezérlés típusa: | DOHC |
Feltöltés: | Turbófeltöltő / intercooler |
Kompresszióviszony: | 16:1 |
Motorolaj-mennyiség: | 8 l |
Üzemanyagtípus: | Hibrid - gázolaj / elektromos |
Üzemanyagrendszer: | Common rail dízel |
Meghajtás: | Összekrékhajtás (4x4) |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 8 S-tronic |
Elektromosmotor-teljesítmény | 128 LE / 2600 rpm |
Elektromos motor nyomatéka | 350 Nm / 2550 rpm |
ICE teljesítmény: | 258 LE / 3250-4500 rpm |
ICE nyomaték: | 600 Nm / 1250-3000 rpm |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 5051 mm |
Szélesség: | 1968 mm |
Magasság: | 1741 mm |
Tengelytávolság: | 2994 mm |
Első nyomtáv: | 1663 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1675 mm |
Légellenállási tényező: | 0.339 |
Csomagtartó minimum: | 650 l |
Csomagtartó maximum: | 1835 l |
Üzemanyagtartály: | 75 l |
Saját tömeg: | 2445 kg |
Együttes tömeg: | 3185 kg |
Megengedett tetőterhelés: | 100 kg |
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: | 2800 kg |
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: | 2800 kg |
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: | 750 kg |
Megengedett vonófejterhelés: | 140 kg |
Akkumulátor mérete: | 17.3 kWh |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Independent multi-link |
Hátsó felfüggesztés: | Multi-link independent |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Szervókormány: | Electric Steering |
Legkisebb fordulókör sugara: | 12.4 m |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 255/55 R19; 285/45 R20; 285/40 R21 |
Keréktárcsaméret: | 8.5J x 19; R20; R21 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Kombinált fogyasztás: | 1.8-1.9 l/100 km |
CO2 kibocsátás: | 48-50 g/km |
Európai kibocsátási normák: | EURO VI |
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.
Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény
II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés
A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika
Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás