Autó-adatbázis

Audi Q7 (Typ 4M) 3.0 TDI (374 Hp) quattro e-tron S tronic műszaki adatok

Audi / Q7 / Q7 (Typ 4M) / 3.0 TDI (374 Hp) quattro e-tron S tronic

Márka: Audi
Típus: Q7
Generáció: Q7 (Typ 4M)
Motor: 3.0 TDI (374 LE) quattro e-tron S tronic
Gyártás kezdete: 2016
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 230 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 6.2 mp
Hatótávolság tisztán elektromos üzemmódban: 56 km
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2967 cm3
Teljesítmény 374 LE
Nyomaték 700 Nm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 83 mm
Löket: 91.4 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 16:1
Motorolaj-mennyiség: 8 l
Üzemanyagtípus: Hibrid - gázolaj / elektromos
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 8 S-tronic
Elektromosmotor-teljesítmény 128 LE / 2600 rpm
Elektromos motor nyomatéka 350 Nm / 2550 rpm
ICE teljesítmény: 258 LE / 3250-4500 rpm
ICE nyomaték: 600 Nm / 1250-3000 rpm
Méret és tömeg
Hosszúság: 5051 mm
Szélesség: 1968 mm
Magasság: 1741 mm
Tengelytávolság: 2994 mm
Első nyomtáv: 1663 mm
Hátsó nyomtáv: 1675 mm
Légellenállási tényező: 0.339
Csomagtartó minimum: 650 l
Csomagtartó maximum: 1835 l
Üzemanyagtartály: 75 l
Saját tömeg: 2445 kg
Együttes tömeg: 3185 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 2800 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 2800 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 140 kg
Akkumulátor mérete: 17.3 kWh
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Multi-link independent
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 255/55 R19; 285/45 R20; 285/40 R21
Keréktárcsaméret: 8.5J x 19; R20; R21
Üzemanyag-fogyasztás
Kombinált fogyasztás: 1.8-1.9 l/100 km
CO2 kibocsátás: 48-50 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?