Autó-adatbázis

Audi Q7 (Typ 4L, facelift 2009) 3.0 TFSI V6 (333 Hp) quattro Tiptronic műszaki adatok

Audi / Q7 / Q7 (Typ 4L, facelift 2009) / 3.0 TFSI V6 (333 Hp) quattro Tiptronic

Márka: Audi
Típus: Q7
Generáció: Q7 (Typ 4L, facelift 2009)
Motor: 3.0 TFSI V6 (333 LE) quattro Tiptronic
Gyártás kezdete: 2010
Gyártás vége: 2015
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 243 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 6.9 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2995 cm3
Teljesítmény 333 LE / 5500-6500 rpm
Nyomaték 440 Nm / 2900-5300 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 84.5 mm
Löket: 89 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Maximális fordulatszám: 6500 rpm
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 10.3:1
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 8 Tiptronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 5089 mm
Szélesség: 1983 mm
Szélesség tükrökkel: 2177 mm
Magasság: 1737 mm
Tengelytávolság: 3002 mm
Első nyomtáv: 1651 mm
Hátsó nyomtáv: 1681 mm
Hasmagasság: 205 mm
Légellenállási tényező: 0.37
Első kinyúlás: 962 mm
Hátsó kinyúlás: 1125 mm
Csomagtartó minimum: 775 l
Csomagtartó maximum: 2035 l
Üzemanyagtartály: 100 l
Saját tömeg: 2240 kg
Együttes tömeg: 2965 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 3500 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 130 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Double wishbone
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 255/55 R18
Keréktárcsaméret: 8J x 18
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 14.4 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 8.5 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 10.7 l/100 km
CO2 kibocsátás: 294 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?