Audi Q5 I 2.0 TFSI (211 Hp) quattro S tronic műszaki adatok
Audi / Q5 / Q5 I / 2.0 TFSI (211 Hp) quattro S tronic
Márka: | Audi |
Típus: | Q5 |
Generáció: | Q5 I |
Motor: | 2.0 TFSI (211 LE) quattro S tronic |
Gyártás kezdete: | 2008 |
Gyártás vége: | 2011 |
Karosszéria | |
---|---|
Felépítés: | Kombi (Combi) |
Ajtók száma: | 5 |
Ülések száma: | 5 |
Menetteljesítmény | |
---|---|
Végsebesség: | 222 km/h |
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: | 7.2 mp |
Motor és erőátvitel | |
---|---|
Lökettérfogat | 1984 cm3 |
Teljesítmény | 211 LE / 5500 rpm |
Nyomaték | 350 Nm / 1500-4200 rpm |
Motor pozíciója: | Orrmotor, hosszában |
Hengerek száma | 4 |
Szelepek száma hengerenként: | 4 |
Furat: | 82.5 mm |
Löket: | 92.8 mm |
Hengerek elrendezése: | Soros |
Szelepvezérlés típusa: | DOHC |
Feltöltés: | Turbófeltöltő |
Kompresszióviszony: | 9.6:1 |
Üzemanyagtípus: | Benzin |
Üzemanyagrendszer: | Közvetlen befecskendezés |
Meghajtás: | Összekrékhajtás (4x4) |
Automata sebességváltó fokozatainak száma: | 7 S tronic |
Méret és tömeg | |
---|---|
Hosszúság: | 4629 mm |
Szélesség: | 1880 mm |
Szélesség tükrökkel: | 2088 mm |
Magasság: | 1653 mm |
Tengelytávolság: | 2807 mm |
Első nyomtáv: | 1617 mm |
Hátsó nyomtáv: | 1613 mm |
Hasmagasság: | 200 mm |
Légellenállási tényező: | 0.33 |
Első kinyúlás: | 895 mm |
Hátsó kinyúlás: | 927 mm |
Csomagtartó minimum: | 540 l |
Csomagtartó maximum: | 1560 l |
Üzemanyagtartály: | 75 l |
Saját tömeg: | 1740 kg |
Együttes tömeg: | 2320 kg |
Futómű | |
---|---|
Első felfüggesztés: | Multi-link suspension |
Hátsó felfüggesztés: | Independent on trapezoidal lever |
Első fékek: | Hűtött tárcsafék |
Hátsó fékek: | Tárcsafék |
ABS: | Van |
Kormányzás típusa: | Steering rack |
Legkisebb fordulókör sugara: | 11.6 m |
Kerekek | |
---|---|
Gumiabroncsméret: | 235/60 R18 |
Keréktárcsaméret: | R18 |
Üzemanyag-fogyasztás | |
---|---|
Fogyasztás városban: | 10.4 l/100 km |
Fogyasztás városon kívül: | 7.3 l/100 km |
Kombinált fogyasztás: | 8.5 l/100 km |
Európai kibocsátási normák: | EURO IV |

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86
Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be
Leleplezték az új Century-t
Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.
2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő
Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít
Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány
Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól
RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!
BMW M760Li vs BMW M3
Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?
Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani
Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.
Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik
Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?
Esemény

II. NAT (NAT 2K17) - Német Autók Találkozója 2017
Az év utolsó legnagyobb autós rendezvénye a Német Autós Találkozó a Főparkban!
AUTÓTECHNIKA - AUTODIGA 2017
Új logisztikai központot nyitott a PHOENIX CONTACT
HAMANN TYCOON
Közlekedés

A magyarok fele még nem tudja, mit csinál pünkösdkor
Minden harmadik magyar elutazik pünkösdkor.
Megtriplázza az autós forgalmat a húsvéti hétvége
Prémium márka = szabálytalankodás? Hazai autós szabálytalanságok toplista
Technika

Erősödik a hibrid vonal a 2018-as BMW 7 ráncfelvarrásnál
Az apróbb frissítések és technológiai fejlesztések mellett a hab a tortán az egyre növekvő mértékű hibridizáció lesz; ebben nagy szerepet játszik a kínai törvényhozás