Autó-adatbázis

Audi Q5 I 2.0 TDI (170 Hp) quattro műszaki adatok

Audi / Q5 / Q5 I / 2.0 TDI (170 Hp) quattro

Márka: Audi
Típus: Q5
Generáció: Q5 I
Motor: 2.0 TDI (170 LE) quattro
Gyártás kezdete: 2008
Gyártás vége: 2009
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 204 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 9.5 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1968 cm3
Teljesítmény 170 LE / 4200 rpm
Nyomaték 350 Nm / 1750-2500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 81 mm
Löket: 95.5 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 16.5:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4629 mm
Szélesség: 1880 mm
Szélesség tükrökkel: 2088 mm
Magasság: 1653 mm
Tengelytávolság: 2807 mm
Első nyomtáv: 1617 mm
Hátsó nyomtáv: 1613 mm
Hasmagasság: 200 mm
Légellenállási tényező: 0.33
Első kinyúlás: 895 mm
Hátsó kinyúlás: 927 mm
Csomagtartó minimum: 540 l
Csomagtartó maximum: 1560 l
Üzemanyagtartály: 75 l
Saját tömeg: 1730 kg
Együttes tömeg: 2310 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 2400 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Multi-link suspension
Hátsó felfüggesztés: Independent on trapezoidal lever
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 11.6 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 235/65 R17
Keréktárcsaméret: R17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 8.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.8 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.7 l/100 km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?