Autó-adatbázis

Audi Q5 I (facelift 2012) 2.0 TDI clean diesel (150 Hp) quattro DPF műszaki adatok

Audi / Q5 / Q5 I (facelift 2012) / 2.0 TDI clean diesel (150 Hp) quattro DPF

Márka: Audi
Típus: Q5
Generáció: Q5 I (facelift 2012)
Motor: 2.0 TDI clean diesel (150 LE) quattro DPF
Gyártás kezdete: 2013
Gyártás vége: 2016
Karosszéria
Felépítés: SUV
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 190 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 10.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1968 cm3
Teljesítmény 150 LE / 3300-4200 rpm
Nyomaték 320 Nm / 1750-2500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 81 mm
Löket: 95.5 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 16:1
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4629 mm
Szélesség: 1898 mm
Szélesség tükrökkel: 2089 mm
Magasság: 1655 mm
Tengelytávolság: 2807 mm
Első nyomtáv: 1617 mm
Hátsó nyomtáv: 1614 mm
Hasmagasság: 200 mm
Légellenállási tényező: 0.33
Megközelítési szög (első terepszög): 25°
Rámpaszög: 17.6°
Kapaszkodóképesség (hegymászó képesség): 31°
Első kinyúlás: 895 mm
Hátsó kinyúlás: 927 mm
Csomagtartó minimum: 540 l
Csomagtartó maximum: 1560 l
Üzemanyagtartály: 75 l
Saját tömeg: 1810 kg
Együttes tömeg: 2420 kg
Megengedett tetőterhelés: 75 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 2000 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 100 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Independent on trapezoidal lever
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.6 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 235/65 R17
Keréktárcsaméret: 8J x 17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 6.8 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.4 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.9 l/100 km
CO2 kibocsátás: 154 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?