Autó-adatbázis

Audi A8 (D3, 4E, facelift 2005) 3.0 TDI V6 (233 Hp) quattro DPF Tiptronic műszaki adatok

Audi / A8 / A8 (D3, 4E, facelift 2005) / 3.0 TDI V6 (233 Hp) quattro DPF Tiptronic

Márka: Audi
Típus: A8
Generáció: A8 (D3, 4E, facelift 2005)
Motor: 3.0 TDI V6 (233 LE) quattro DPF Tiptronic
Gyártás kezdete: 2005
Gyártás vége: 2007
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 243 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 7.8 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2967 cm3
Teljesítmény 233 LE / 4000 rpm
Nyomaték 450 Nm / 1400-3250 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 83 mm
Löket: 91.4 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 17:1
Motorolaj-mennyiség: 9.2 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 13.5 l
Üzemanyagtípus: Gázolaj
Üzemanyagrendszer: Common rail dízel
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 6 Tiptronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 5062 mm
Szélesség: 1894 mm
Magasság: 1444 mm
Tengelytávolság: 2944 mm
Első nyomtáv: 1629 mm
Hátsó nyomtáv: 1615 mm
Légellenállási tényező: 0.27
Csomagtartó minimum: 500 l
Üzemanyagtartály: 90 l
Saját tömeg: 1830 kg
Együttes tömeg: 2430 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 2200 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 2200 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 95 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Multi-link suspension
Hátsó felfüggesztés: Independent on trapezoidal lever
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12.1 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 235/60 R16
Keréktárcsaméret: 7.5J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 12.1-12.3 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.5-6.7 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 8.5-8.7 l/100 km
CO2 kibocsátás: 229-234 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?