Autó-adatbázis

Audi A8 (D2,4D) 2.8 V6 (174 Hp) műszaki adatok

Audi / A8 / A8 (D2,4D) / 2.8 V6 (174 Hp)

Márka: Audi
Típus: A8
Generáció: A8 (D2,4D)
Motor: 2.8 V6 (174 LE)
Gyártás kezdete: 1994
Gyártás vége: 1996
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 228 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 9.1 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2771 cm3
Teljesítmény 174 LE / 5500 rpm
Nyomaték 250 Nm / 3000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 2
Furat: 82.5 mm
Löket: 86.4 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: OHC
Kompresszióviszony: 10.3:1
Motorolaj-mennyiség: 5 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 11 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 5
Méret és tömeg
Hosszúság: 5034 mm
Szélesség: 1880 mm
Magasság: 1440 mm
Tengelytávolság: 2882 mm
Első nyomtáv: 1597 mm
Hátsó nyomtáv: 1586 mm
Hasmagasság: 150-120 mm
Légellenállási tényező: 0.28
Csomagtartó minimum: 525 l
Üzemanyagtartály: 80 l
Saját tömeg: 1460 kg
Együttes tömeg: 2060 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1900 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1500 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 75 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Multi-link suspension
Hátsó felfüggesztés: Independent on trapezoidal lever
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Hydraulic Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 12.4 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/60 R16
Keréktárcsaméret: 7 J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 12.8 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 9.6 l/100 km
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?