Autó-adatbázis

Audi A6 Limousine (4G, C7) 2.0 TFSI (245 Hp) Hybrid Tiptronic műszaki adatok

Audi / A6 / A6 Limousine (4G, C7) / 2.0 TFSI (245 Hp) Hybrid Tiptronic

Márka: Audi
Típus: A6
Generáció: A6 Limousine (4G, C7)
Motor: 2.0 TFSI (245 LE) Hybrid Tiptronic
Gyártás kezdete: 2012
Gyártás vége: 2014
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 240 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 7.5 mp
Hatótávolság tisztán elektromos üzemmódban: 3 km
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1984 cm3
Teljesítmény 245 LE
Nyomaték 480 Nm
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 82.5 mm
Löket: 92.8 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő / intercooler
Kompresszióviszony: 9.6:1
Üzemanyagtípus: Hibrid - benzin / elektromos
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 8 Tiptronic
Elektromosmotor-teljesítmény 54 LE
ICE teljesítmény: 211 LE / 4300-6000 rpm
ICE nyomaték: 350 Nm / 1500-4200 rpm
Méret és tömeg
Hosszúság: 4915 mm
Szélesség: 1874 mm
Szélesség tükrökkel: 2086 mm
Magasság: 1468 mm
Tengelytávolság: 2912 mm
Első nyomtáv: 1627 mm
Hátsó nyomtáv: 1618 mm
Légellenállási tényező: 0.27
Első kinyúlás: 912 mm
Hátsó kinyúlás: 1091 mm
Csomagtartó minimum: 375 l
Üzemanyagtartály: 73 l
Saját tömeg: 1770 kg
Együttes tömeg: 2320 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1700 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1500 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 85 kg
Akkumulátor mérete: 1.3 kWh
Futómű
Első felfüggesztés: Multi-link suspension
Hátsó felfüggesztés: Independent on trapezoidal lever
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.9 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/50 R17
Keréktárcsaméret: R17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 6.2 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 6.2 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 6.2 l/100 km
CO2 kibocsátás: 145 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO V
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?