Autó-adatbázis

Audi A6 Limousine (4G, C7 facelift 2014) 2.0 TFSI (252 Hp) S tronic műszaki adatok

Audi / A6 / A6 Limousine (4G, C7 facelift 2014) / 2.0 TFSI (252 Hp) S tronic

Márka: Audi
Típus: A6
Generáció: A6 Limousine (4G, C7 facelift 2014)
Motor: 2.0 TFSI (252 LE) S tronic
Gyártás kezdete: 2014
Gyártás vége: 2016
Karosszéria
Felépítés: Szedán (Sedan)
Ajtók száma: 4
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 250 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 6.7 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 1984 cm3
Teljesítmény 252 LE / 5000-6000 rpm
Nyomaték 370 Nm / 1600-4500 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 4
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 82.5 mm
Löket: 92.8 mm
Hengerek elrendezése: Soros
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Feltöltés: Turbófeltöltő
Kompresszióviszony: 9.6:1
Motorolaj-mennyiség: 4.7 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 8.5 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Közvetlen befecskendezés
Meghajtás: Elsőkerék-hajtás
Automata sebességváltó fokozatainak száma: 7 S tronic
Méret és tömeg
Hosszúság: 4933 mm
Szélesség: 1874 mm
Szélesség tükrökkel: 2086 mm
Magasság: 1455-1468 mm
Tengelytávolság: 2912 mm
Első nyomtáv: 1627 mm
Hátsó nyomtáv: 1618 mm
Első kinyúlás: 930 mm
Hátsó kinyúlás: 1091 mm
Csomagtartó minimum: 530 l
Csomagtartó maximum: 995 l
Üzemanyagtartály: 65 l
Saját tömeg: 1595 kg
Együttes tömeg: 2175 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1800 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1600 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 85 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Multi-link suspension
Hátsó felfüggesztés: Independent on trapezoidal lever
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Hűtött tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Szervókormány: Electric Steering
Legkisebb fordulókör sugara: 11.9 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 225/55 R17
Keréktárcsaméret: 8.0J x 17
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 7.4 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 5.1 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 5.9 l/100 km
CO2 kibocsátás: 137 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO VI
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?