Autó-adatbázis

Audi A6 Avant (4F,C6) 2.4i V6 24V (177 Hp) quattro műszaki adatok

Audi / A6 / A6 Avant (4F,C6) / 2.4i V6 24V (177 Hp) quattro

Márka: Audi
Típus: A6
Generáció: A6 Avant (4F,C6)
Motor: 2.4i V6 24V (177 LE) quattro
Gyártás kezdete: 2004
Gyártás vége: 2008
Karosszéria
Felépítés: Kombi (Combi)
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Menetteljesítmény
Végsebesség: 223 km/h
Gyorsulás 0-100 km/h-ra: 9.4 mp
Motor és erőátvitel
Lökettérfogat 2393 cm3
Teljesítmény 177 LE / 6000 rpm
Nyomaték 230 Nm / 3000-5000 rpm
Motor pozíciója: Orrmotor, hosszában
Hengerek száma 6
Szelepek száma hengerenként: 4
Furat: 81 mm
Löket: 77.4 mm
Hengerek elrendezése: V-motor
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Kompresszióviszony: 10.3:1
Motorolaj-mennyiség: 8.1 l
Hűtőfolyadék-mennyiség: 9.6 l
Üzemanyagtípus: Benzin
Üzemanyagrendszer: Többpontos befecskendezés
Meghajtás: Összekrékhajtás (4x4)
Manuális sebességváltó fokozatainak száma: 6
Méret és tömeg
Hosszúság: 4933 mm
Szélesség: 1855 mm
Magasság: 1463 mm
Tengelytávolság: 2843 mm
Első nyomtáv: 1612 mm
Hátsó nyomtáv: 1618 mm
Légellenállási tényező: 0.31
Csomagtartó minimum: 565 l
Csomagtartó maximum: 1660 l
Üzemanyagtartály: 80 l
Saját tömeg: 1685 kg
Együttes tömeg: 2315 kg
Megengedett tetőterhelés: 100 kg
Megengedett vontatmánytömeg 8% emelkedőnél: 1900 kg
Megengedett vontatmánytömeg 12% emelkedőnél: 1700 kg
Megengedett vontatmánytömeg fék nélkül: 750 kg
Megengedett vonófejterhelés: 85 kg
Futómű
Első felfüggesztés: Independent multi-link
Hátsó felfüggesztés: Independent on trapezoidal lever
Első fékek: Hűtött tárcsafék
Hátsó fékek: Tárcsafék
ABS: Van
Kormányzás típusa: Steering rack
Legkisebb fordulókör sugara: 11.9 m
Kerekek
Gumiabroncsméret: 205/60 R16
Keréktárcsaméret: 7J x 16
Üzemanyag-fogyasztás
Fogyasztás városban: 16.1 l/100 km
Fogyasztás városon kívül: 7.9 l/100 km
Kombinált fogyasztás: 11 l/100 km
CO2 kibocsátás: 264 g/km
Európai kibocsátási normák: EURO IV
Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: hibrid GT86

Toyota GR HV Sports Concept: a GT86 hibrid új hajtáslánccal mutatkozik be

Leleplezték az új Century-t

Az új modell hibrid hajtású, 5 literes V8-as közvetlen befecskendezésű motorral és nikkel-metál-hidrid akkumulátorral, amely az elektromos motorokat hajtja.

2017-es Audi A6 2.0T: korosodik, de még mindig nyerő

Az Audi díjnyertes középkategóriás szedánja nemcsak jól felszerelt, de a külsejével is hódít

Forza Motorsport 7 - Elképesztő látvány

Általában, ha már pénzt adunk ki egy játékért, legtöbben játszani is akarunk vele. Azonban, a történelem folyamán először, a Forza Motorsport 7 esetében már az is elég, ha csak nézhetjük.

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

Az év legjobb karácsonyi videója az Auditól

RS7 vs RS3: Így kell autós reklámot csinálni!

BMW M760Li vs BMW M3

Vajon legyőzi a legendás múlttal rendelkező BMW M3 a legnagyobb és legnehezebb BMW-t?

Így kell stílusosan Forza Motorsport-ot játszani

Nem mindenki teheti meg, hogy így kormányozzon egy autóversenyzős játékot.

Ez történik, ha valaki Bugattival Uberezik

Szerinted mennyire lepődnek meg az emberek, ha Ubert hívnak, és egy 1001 lóerős Bugatti Veyron érkezik?